Ens deuen més de mil

Más-empleo-menos-impuestos-Rajoy

El senyor Folgado, portaveu de l’oposició a l’Ajuntament de Vila-real per fi s’ha compromès a fer alguna cosa. Després de tres anys de legislatura ara ve i diu que al llarg dels 140 dies que resten fins a les eleccions de maig llançarà 140 propostes en positiu per a la ciutat, es a dir, una per dia. Home!! Doncs benvingudes siguen cadascuna de les 140 propostes que el màxim responsable del Partit Popular vol llançar per millorar la ciutat. Per la meua part, estaré molt atenta, les escoltaré, les analitzaré i tant de bo ens done temps d’aplicar-les si això està en les nostres mans i de veres són positives per a Vila-real. El problema és que, on estan les més de 1275 propostes que falten? Han passat tres anys i mig de legislatura i el PP ens deu més de mil propostes per a la ciutat, més de mil accions, més de mil actuacions per millorar dia a dia Vila-real, més de mil acords, més de mil compromisos amb Vila-real.

Nosaltres no llançarem 140 propostes d’ací al 24 de maig, sino que continuarem treballant de valent les 24 hores al dia per Vila-real, perquè no és moment de llançar noves idees al vent sinó d’escoltar el que la gent demana, i en estos moments Vila-real vol creixement econòmic, treball, polítiques socials i efectives per #RescatarPersones, activitat, participació i una ciutat pròspera on els seus fills i filles tinguen oportunitats i no hagen d’immigrar per culpa de les polítiques del Partit Popular. Senyor Folgado, vostè i els seus ens deuen a Vila-real molt de treball i esforç que en tres anys ens han amagat.  No creu que a 140 dies de la trobada amb les urnes és una mica tard per començar a treballar?

Els comentaris estan tancats.