Àlvaro: “Al PP li pica que ara Europa convide al govern valencià per a conéixer les seues bones polítiques”

La portaveu adjunta de Compromís a les Corts, Mònica Àlvaro, ha eixit al pas de les crítiques vessades hui per les portaveus parlamentàries del PP, Isabel Bonig i María José Català, al viatge de la Vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, “convidada per les institucions europees per a explicar les polítiques socials que està impulsant el Consell”.

Per a Àlvaro, “que des del PP s’haja eixit hui en tromba a criticar a la Vicepresidenta evidència com els pica que ara des d’Europa tinguen interés a conéixer les bones pràctiques que està duent a terme el govern valencià, mentre que quan ells governaven des d’Europa només arribaven multes i sancions al Consell per la desídia i mal govern que caracteritzà la gestió del Partit Popular”.

“Si feren la seua feina sabrien que este viatge institucional es comunicà en el mes de juliol a la Direcció General de Relacions amb les Corts, a més quan es va ordenar el Ple de les Corts es va tornar a informar, així que ja el coneixen des de fa temps i han aprofitat hui per criticar-lo de manera oportunista quan la delegació valenciana ja està a Estrasburg”.

“Per molt que al PP li moleste, és motiu d’orgull i té una vital importància per a la nostra societat esta interlocució que la Vicepresidenta Oltra està mantenint amb les institucions europees. Els avanços en la lluita contra la pobresa, contra la violència de gènere i en defensa dels drets de la infància que està assolint el govern del Botànic són ara la millor carta de presentació dels valencians i valencianes a Europa”, ha conclòs la parlamentària de Compromís.